måndag 16 augusti 2010

Inflyttad o Intagen! =)

Javisst, nu har jag så smått kommit i ordning i lägenheten. Jag har skruvat, spikat, packat upp, stuvat in i källar förrådet, eller ska vi säga skrubb...=P
Mitt i allt så ringer det och det är från skolan, ja alltså Högskolan i Bergen, de undrar om jag vore intresserad av att ta en plats som de kunde erbjuda mig på Fysioterapiprogrammet! =) Såklart jag vill sa jag! Så nu är det full fart redan från början. Ingen smygstart med något annat program o komma in i studierna inte, nej nu är det fullt ös! =)
Tankarna går ju, kommer jag klara detta, hur mycket skola kommer det att bli egentligen, hur mycket extra läsning bara för att jag inte är så bra på norska, än...??
Men det kan väl inte gå annat än åt skogen o då får man väl lösa det då =)
Det är lite synd att vara ensam när man blir så glad o upprymd! Men imorgon ska jag till skolan o hitta nya vänner =)
Imorgon ska jag packa min nya väska, sätta på mig min nya jacka o gå till min nya skola, precis som när man var liten! =)
Spännande.............!!!!!!

1 kommentar:

  1. Du är så duktig min vän!
    Men jag har inte fått nåt mail om att du har skrivit här...hmmm

    SvaraRadera