måndag 6 september 2010

Hipp hipp hurra för min födelsedag!

Det var en fantastisk dag i lördags!
Det började med lite kak-bak, har blivit inspererad av dig Alex så det blev en Philadelphia tårta!
Sen bar det av upp mot Skansenmyren på cykel, där väntade det volleyboll-spel! =)
Lina följde med, vilket hon kanske ångrar så här i efterhand...=P Det var i stort sätt uppförsbacke i en halvtimme! =D När vi kom fram var vi i alla fall gott uppvärmda! Det var sol o det var vänner o det var fysisk-aktivitet! Kunde ju inte bli bättre, jo då!
Efter vollyboll spelet bar det av hemmåt, en mycket behagligare tur, behövde inte ta ett tramptag på cykeln under hela vägen hem...nästan! =)
Så var det lite städning o lite duschning o lite sminkning o lite äta mat innan gästerna började rulla in runt halv åtta =)
Vi blev väl ca 12 stycken, åt god tårta (vilken gjorde succe!), drack gott o hade det väldigt trevligt allesammens! =)
Sen blev det bytur och hemkomst ganska så sent, så det kan ju bara betyda att det var en lyckad kväll!?! =)

Helgen fortsatte i samma tema, söndagen präglades av ännu bättre väder och mera vollyball spel och flera goda vänner! Avslutade faktiskt söndagen med ett par timar på skype då jag fick prata med mina underbara vänner Lova Sanna o Jessica! Suuuper duuper kuligt! =)
Så jag kan ju inte vara annat än väldigt förnöjd av den gångna helgen! =) Och jag ser fram emot många fler i samma goda anda! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar