tisdag 8 februari 2011

Tv-kanaler =)

Nu har vi entligen fått kanaler till våran tv! =) Vi fick en jättefin ny box av Lennart (husägaren) som vi pluggade in idag, men det verkar som vi kanske måste köpa ny tv trotts allt... Det är bara svartvit bild... Men det är ju bara trevligt om det skulle bli så =) Kanske de blir en såndär platt och fin en....

Vi har oxå fått en avfuktar-maskin som skulle vara extra tyst, men jag vet inte om jag tycker att den är så tyst när man måste höja rösten när den är igång, vilket den borde vara hela tiden nu i början iafa, för det är väldigt fuktigt här...stora pölar under soffan...den ha sugit upp över en liter det första dygnet! Men vi hoppas vi får en tystare snart...

På lördag är det första träningsmatchen för Nymark...men det blir inget för mig...=(
Jag håller på med rehab och cyklar å tränar styrka...kjempe-kjekt! Men men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Snart ska Sillen vara back in business!

Jag satsar hårdare på fredag då det är dags för inflyttningsfest! =) Jag och Marie har fixat ett quiz om oss! De blir skoj, med fina priser =P

Nu ska jag lära mig två muskler i underarmen och hur man gör traktion i armbågen och handleden...=)

Snakkes!

1 kommentar:

  1. Fukt, varför har ni fått in det? Hoppas det löser sig snart =)
    Hur går det med rehaben då? Långt kvar till den riktiga match come backen?
    Men du ha en jätte trevlig fest nu i helgen så ses vi snart, ska bli super kul att ses =)
    Hört nåt från Titti förresten?
    Ta hand om dig... Kramar Alexandra

    SvaraRadera