söndag 13 februari 2011

Ännu en helg till enda....

Den stora inflyttningsfesten blev kanske inge braksuccé, men va tusan, de va trevligt att få hit lite folk och att träffa lite nytt =)
Sen var det ju första träningsmatchen för Nymark på lördagen, jag var där som en trogen suporter, och hejade fram tjejerna till 3-3. Men oj va man blir sugen asså.... hum... jag ska ringa till fysion i morgon å fråga varför det tar sån tid för mig å bli bra! Nu vill jag tillbaka, nu, nu , nu!!
Till dess ska jag begrava mig i skolböcker och rehabiliteringsträning! =)

Kommer hem om två veckor, de ser jag mycket fram emot, emn det är ju lite typiskt att halva familjen är borta då! Lina är i Gbg på audition till liseberg och mamma o pappa är i hum...var det skottland...kanske irrland...=) Jaja, borta iafa =) Men Emma är hemma och Sara och Johan hoppas jag har tid å träffa mig! Sen är det ju 25-årsfest för Alex på lördagen, de blir skoj!! Hoppas Titti kommer dit...å Karin å My =)

Jag saknar Sillen....nu måste jag börja spela fotboll igen!!!
Puss å hej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar