lördag 5 mars 2011

Alex visar vägen...

Förra helgen var jag hemma i E-tuna för att låta Alex visa vägen in i halva 50-talet...=P Det var alltså 25-årsfest som stod på programmet! =) Det var väldigt trevligt å träffa delar av det "gamla gänget" igen. Chan Mei var på VM i Oslo, vilket jag är lite avundsjuk på, det är ju grym stämning där borta! Och Karin valde att ligga hemma i lunginflammation! Dåligt val Karin...men jag hoppas verkligen du blir bättre snart!! =)
Jag fick iafa träffa My, Titti och så Alex så klart! Tre underbara tjejer!! =)

Fick även vara hemma och ge Emma en viktigt peppning och några sista visa ord innan hon i måndags klarade av både teoriprov och uppkörning! Så jag tar ganska stor ära av att hon klarade det! =P Grattis Emma! =) Nu är det du som hämtar mig på stationen när jag kommer hem innan påsk! =)

Dessa VM-tider märker man väldigt mycket av i Norge, iafa när man går Fysio på Högskolan i Bergen =) Här avtalas det hit och dit med lärarna om hur vi kan lägga pauserna för att kunna sätta på VM via projektorn i klassrummet och heja fram norrmännen. Jag i mitt tysta hoppas ju såklart att norrmännen ska gå in i väggen eller få dåliga vallning så att Sverige kan vinna. Men jag tror det bara är att inse och gratulera norrmännen, när det gäller skidor så är de snäppet bättre än oss. Än så länge... =)

Nu är det Björndalen och Ferry på tv, får väl se om vi kanske är snäppet bättre än Norge på skidskytte...=)
Det blir en skid-helg, skidskytte VM, 3-milen och 5-milen i VM och Vasaloppet så klart! Det var i år jag och Maren skulle ha varit med! Alla stora åkare är ju på VM i år så det va nu vi hade chansen att vinna!! Typiskt...

1 kommentar:

  1. Hej! Vilket gulligt inlägg, gillar dig också Frida =) Tycker vi hade en mycket trevlig kväll o tack så jätte mycket för presenten allihopa =)
    Har Emma blivit så stor o duktig så hon har tatt körkort =) Suuuper kuuul!!!
    Ja mycket skidor är det just nu, håller på att heja fram Calles bror i vasaloppet =)
    Men i veckan ska vi koppla av i England =)
    Ha en skön söndag...
    Många Kramar

    SvaraRadera