söndag 27 mars 2011

Plötsligt händer det....

Ja precis som på reklamen för triss.... helt plötsligt så var det bara bra!
Eller iafa mycket bättre än det har varit på länge! Det var på träningen i onsdags, vi hade löptest som jag var med på. Ingen smärta. Sen var det spel resten av träningen som jag tänkte att jag skulle vara med i lite lätt. Ingen smärta. Så var jag med hela träningen. Ingen smärta. Dagen efter, ingen smärta! =D JAAA!! =)

Eller jag kände något, men det var inte som det har varit innan, mer att jag blir trött i musklerna och kanske lite ansträngnings-smärta i sene fästet för biceps femoris... Men inget i själva knäet =)

Så i fredags var jag med på träningen med en lätt tejpning och det gick hur bra som helst! =D

Så i helgen när det var dags för läger i Kaupanger (Sogndal, ca 4 tim norrut från Bergen) så var jag med och spelade en halvlek på lördagen och en halvlek på idag! =) Det var hur kul som helst!!! =D
Nog för att jag inte var helt "återställd", missade ganska många lägen (till och med en straff...usch... ) och kände att kondisen inte var vad den bukar, men ändå så var det helt underbart att vara ute på banan igen!!!

Vi behöver inte nämna några resultat...det var ju bara träningskamper, men vi har lite å jobba på denna vecka...innan seriepremiären på söndag....!! =D

Så nu vet ni det, vattnen är inte längre lugna för Sillen is back in business!!! =D

2 kommentarer:

  1. Va kul att det äntligen har vänt. Hoppas att det går bra i fortsättningen med.
    Har du sett vad jag gjorde i förra veckan?
    Kolla på :marburg.blogg.se
    Går det bra i fortsättningen kanske du kan spela match innan påsk.
    Lycka till
    Pappa

    SvaraRadera