måndag 12 december 2011

Två dagar...förhoppningsvis...

Fysikalska: check!
Massage: check!
Mobilisering: check!
Så är det bara en kvar....
På onsdag vet vi om jag klarade fyra av fyra på första försöket eller om jag måste bli kvar i Bergen en helg till för att ta upp examen i Övelser...
Jag hoppas verkligen inte det! Så mycket tid som vi lägger ner på alla de 25 caserna som är kvar så borde jag klara oxå träningsläran utan problem på första försöket och få jullov på onsdag!
Jag ska ju fira på onsdag ihop med alla de andra! Och jag ska ju åka på tur till Torbjörns stuga i helgen och Maren kommer ju oxå! =)
Det här ska jag klara! Nu ska jag sova för att imorgon klara av den sista 12timmars dagen på skolan för det här året!
Jag längtar efter att få koppla från hjärnan lite! Håll tummarna för att det blir av på onsdag eftermiddag! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar