onsdag 21 december 2011

Jullov!!

Tack Maren för en härlig helg med dig i Stavanger! Nu är jag åter i E-tuna och hemma hos mamma och pappa och lillsyrran. Det är väldigt skönt att vara hemma och träffa alla nära och kära igen! Jag har oxå köpt nya löparskor så att ”diktator-Magnar” blir nöjd med mig, har redan invigt dom! Väldigt snabba var dom! =)
Imorgon kommer största lillsyrran hem och då blir det julstök delux! Pepparkakor, knäck, ischoklad, marsipangodis m.m. står på programmet. Kanske ska vi oxå pröva på att dekorera ljus, så som Maren visade mig =)

Igår åt jag lunch med en undersköterska och när jag var på väg hem efter träningen var det en polis som frågade mig om vi kunde ta en lunch på torsdag, jag sa ja! =) Och idag ska jag äta lunch med en blivande sjuksköterska! På söndag hoppas jag att jag träffar den nyblivna juristen och de övriga i gänget, butiksarbetaren, sjukgymnasten och dagisfröken! =) Det kommer bli sååå mysigt!!!
På fredag ska jag ju oxå få träffa världens finaste blivande förskolelärare och hennes underbara familj, traditionen till ära! Det kommer bli en bra jul!!
Så till er alla från mig, önskar jag er en riktigt, riktigt GOD JUL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar