torsdag 12 januari 2012

Julen är över och Praksis har börjat!

Nu har jag bott i Stavanger i en och en halv vecka och trivs förträffligt!
Det var lite kämpit de första dagarna i praktiken...mycket nytt på en gång, rett på efter nyår. Men nu känns det bättre =) Igår var jag på kurs om trycksår hela dan och idag har jag badat med en massa söta barn! =) Så trivs bra, kom till och med hem på mindre än en halvtimme idag! Blir lite värre när jag ska till Riskatun de sista fem veckorna..då får jag nog lägga på en halvtimes restid...men det går bra! =)
I måndags var jag på första träningen med Sola (div1). Kände mig lite dålig...men efter träningen igår känns det bättre, så tror på fortsatt förbättring =) Så kom det en upptur igår när jag fick låna Mortens bil till träningen på onsdagar och torsdagar när vi tränar sen, så då kan jag ta mig på 10 min istället för en timme med buss!!! =D
Trivs bra i huset vårt! en det är lite kalt och opersonligt...men men...är ju bara för en liten tid! Så ska nog klara mig utan min bästa vän...damsugarn! Men jag har köpt en soppskyffel så jag kan få upp alla irriterande smulor från golvet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar