fredag 16 september 2011

"Damma av - damma av"

Härmed har jag dammat av min fina blogg och är återigen i action! =D
Tänker inte be om ursäkt för att jag inte har skrivit eller komma med dåliga ursäkter för varför jag inte har gjort det....jag har bara inte gjort det! =) Har nästan glömt bort att jag har blogg...fick faktiskt ändra lösenord nu för att jag skulle komma in...hehe =)

Men nu är jag tillbaka! Och det största som har hänt den senaste tiden förutom att jag fyllt halvvägs till 50 är väl att min gamle trofaste vän och vapendragare Sanna har gått och gift sig!! =) Stort grattis till Dig Sanna! Och Henric såklart! Jag tyckte att ni valde ett väldigt bra datum oxå, 5sep, lätt för mig att komma ihåg! =)

Annars kan jag väl säga att vi på lördag spelar den sista hemma-matchen för året och nästa helg den sista matchen för säsongen. Ja här slutar div 2 väldigt tidigt. Jag har, med tanke på att jag varit borta ganska många matcher i år pga skada och pratik i Trollhättan, gjort en ganska bra säsong och ligger väl på en 5.e plats i skytteligan i laget med 6mål =) Nöjd med den =) Så får vi se var det slutar när de sista 180min är avspelade =) Se tabell här: http://www.fotball.no/System-pages/TabellTermin/?tournamentId=125779

I skolan har vi börjat med den efterlängtade massagen och jag har fått höra att jag måste träna upp mina tummar för att klara av att ge den behandlingen framöver....!! =) Så jag får väl börja gå med en gummisnodd i fickan och ständigt träna "tumm-curl"...

Annars så har en i klassen, Ine heter hon, startat en härlig blogg: fysiolife.blogg.no där hon kommer att skriva mer konkret om vad som är i görningen på just skolan, öppningsinlägget är med en lite film på Sondre när han leker med sina muskler...kolla in det! ;) http://fysiolife.blogg.no/

Nu ska jag sova! Imorgon ska jag och bada lite på reumatologen, de blir skoj! =) Skepp och hoj!

1 kommentar:

  1. Jahopp du behöver öva dina tummar?? Du kan få låna mig några timmar när du kommer hem =)Kul att du börjat skriva här igen, du är saknad!! Hörs o ses snart! Puss puss /Alexandra

    SvaraRadera