söndag 18 september 2011

Nymark - Sandviken II.....0-1=(

Ja det blev förlust i den sista hemma-matchen, trotts miljoooner chanser så klarade vi inte att göra något mål denna gången. Sandviken gjorde sitt mål på sitt första anfall och efter det så hade de inte så mycket, iafa inte tillskilnad från oss... Själv fick jag spela på inermitt eftersom våran spelmtor där, Marte, var avstängd efter sitt tredje gula i förra matchen. En possition som jag inte är helt bekväm i, men jag gjorde så gott jag kunde och jag tror de flesta tyckte jag gjorde ett bra jobb....Men de va en av de suraste förlusterna och saken blir ju inte bättre av att Eli-Anne i min klass spelar i Sandviken, vi hade våran match i matchen på mittfältet hon och jag, så jag kommer väl få höra om det i skolan på måndag... Hon gav mig till och med en armbåge på hakan som resulterade i en fin blåmärkes-bula. Jag som precis har blivit av med min blåtira! jaja....sista matchen nästa helg, då väntar Kaupanger borta, på gräs... Det där med gräs är inte en favorit...

Så blev det innflyttningsfest på kvällen hos Betina som har kjöpt sig en lägenhet tillsammans med sambon =) En stor fest i en liten lägenhet som resulterade i en trasig ruta på en av dörrarna... Ajdå ajdå...men inga personskador! =)

Det blev en sen natt och så var det "tidigt" upp idag för att ställa upp på dugnad med laget. Ut till Fana skulle vi och hjälpa alla deltagare i "Fana-milen" att hitta rätt på banan. En ganska trevlig uppgift om man jämför med inventerng tex. Men det hade varit mycket trevligare om det inte hade regnat hela tiden, 2tim... Men men, man kunde väl inte förvänta sig något annat....(se bloggens namn..;) )

Ikväll blir det soffan som gäller för mig! Vi snakkes!
(Glöm inte att kika lite på Ines blogg! http://fysiolife.blogg.no/ )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar